Saturday 9 January 2016

Perbezaan VIVIX

Vivix bukan sekadar jus buah-buahan! 

Pasaran produk kesihatan sekarang "dibanjiri" dengan jus antioksidan berasaskan perubatan tradisional. Manakala, Vivix adalah suplemen dalam bentuk liquid, dan memangilnya jus akan kehilangan "markah".

Vivix is based on cutting edge science, ia memberi manfaat anti-penuaan unik yang tidak boleh dicapai oleh mana-mana jus antioksidan lain.

Vivix is the world’s leading gene-activated anti-aging supplement. Dibangunkan oleh saintis dari syarikat suplemen semula jadi #1 di Amerika. Formulasi ini adalah berdasarkan kajian dari Harvard Scientist, Dr. David Sinclair.

Sains Shaklee melabur 3 tahun dan lebih daripada satu juta dolar untuk mencipta suplpemen yang unik. Kami memfailkan beberapa paten untuk melindungi inovasi luar biasa ini.

The Science
Shaklee memanfaatkan kuasa Anggur Muscadine ini di dalam setiap botol Vivix menggunakan proses pengekstrakan proprietari yang mengasingkan dan memelihara polifenol bioaktif yang diperolehi daripada kulit dan biji anggur setiap individu.

Setiap hidangan Vivix™ memberikan 100 miligram ultra tulen Trans-resveratrol - bentuk resveratrol yang paling mudah diserap oleh tubuh manusia - dan 1,200 miligram ekstrak polifenol dalam setiap hidangan (sudu teh).


Vivix telah dirancang untuk menyampaikan resveratrol bersamaan 100 gelas wain merah dengan setiap sudu teh (hidangan). Ini bermakna anda akan mendapat resveratrol bersamaan 3,000 gelas wain merah hanya dalam 30 hari, yang penting, tanpa alkohol!

Kerana muscadine yang ditanam dalam satu kawasan kecil di dunia, ini menjadi perhatian dari Ketua Pegawai Eksekutif kami, Roger Barnett. Penyelesaian adalah untuk kontrak mengunci seluruh tanaman vinyards muscadine terbesar dan terbaik di dunia. Dengan itu Ladang anggur muscadin terkemuka ketika ini menanam tanaman mereka secara eksklusif hanya untuk Vivix!

Vivix adalah 100% semulajadi. Tidak ada bahan kimia untuk menyekat aktif polifenol dan tiada bahan-bahan tiruan seperti warna atau pengisi.

Mari kita kenali RAMUAN UTAMA VIVIX.

Consultasi Percuma:

  • Add FB saya Calintz Tee untuk chatting secara LIVE dengan saya 
  • Like Fanpage saya Love4Healthy untuk dapatkan UPDATES terkini dan info percuma
  • Call/Sms/Whatsapp/WeChat di no 016-6661370
  • No comments:

    Post a Comment