Sunday 12 May 2013

Happy Mother's Day 2013


Kita semua dilahirkan di dunia ini melalui seorang yang bernama ibu. Begitu besar peranan dan jasa insan yang bernama ibu ini. Sekurang-kurangnya peluk dan ciumlah ibu masing-masing yang dapat berjumpa atau sekurang-kurangnya telefon ibu bagi mereka yang duduk berjauhan. Selain itu, kita boleh membalas budi dengan hadiah VIVIX dan Women's Health Set kepada ibu yang disayangi.

Vivix - Memberikan campuran botanikal unik daripada polygonum Cuspidatum, Muscadine Grape, European Elderberry dan Purple Carrot yang kaya dengan nutrien polifenol.

OmegaGuard - Merupakan suplemen diet yang mengandungi minyak ikan. Setiap hidangan OmegaGuard memberikan 1000mg asid lemak Omega-3 termasuk DHA dan EPA.

GLA Complex - Merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi kepekatan Gamma Linolenic Acid(GLA) yang tinggi, Linoleic Acid(LA), bunga matahari dan vitamin E.

OsteMatrix - Produk komprehensif yang memberikan nutrien dengan matriks unik yang penting termasuk kalcium, vitamin D, magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan mangan yang membantu dalam memelihara tulang yang sihat.

Secara ringkas, kombinasi nutrien ini menepati keperluan wanita di setiap peringkat kehidupan mereka, STAY YOUNG & HEALTHY. I Love u mum!




No comments:

Post a Comment