Tuesday 5 May 2015

Testimoni Set Mengandung



Shaklee Mommy :Rachel Yeap
Shaklee Baby :Jack

"Saya mula mengamalkan produk Shaklee sebelum kahwin. Sebagai seorang nutritionist, saya faham khasiat yang seimbang amat penting untuk ibu yang sedang mengandung & bayi. Dalam perancangan untuk hamil, saya mengamalkan Vivix, ESP, Vita-E, Vita-Lea, Gla, CoQ Health, B-Complex, Zinc dan Vita-C.

Saya tambah OsteMatrix dan Omega Guard selepas dibukti hamil untuk memastikan tumbesaran baby saya dengan sihat.

Jack telah dilahir dengan sihat, sekarang sudah cukup 5 bulan dan fully breastfeeding kepadanya. Saya amat gembira dan bangga kerana Jack sentiasa sihat dan cerdik berbanding dengan bayi yang sama bulan dengannya.

Berat badan saya sudah kurang daripada 67kg(semasa kehamilan) kepada 55kg sekarang. Dalam masa 3 bulan telah kembali kepada berat badan yang ideal. Pakai skinny jean pun lebih cantik daripada dulu heart emoticon "

Photo credit: Rachel Yeap



  • Add FB saya Calintz Tee untuk chatting secara LIVE dengan saya 
  • Like Fanpage saya Love4Healthy untuk dapatkan UPDATES terkini dan info percuma
  • Call/Sms/Whatsapp/WeChat di no 016-6661370

  • No comments:

    Post a Comment