Tuesday 24 February 2015

Testimoni Basic-H

PENGALAMAN DARIPADA PENGGUNA BASIC-H

"Dengan bantuan daripada shaklee basic-h2, saya dapat menyelesai misi dalam masa 1 jam setengah. Tangan saya masih dalam kondisi yang selesa, tanpa kering, tiada gatal2. "


"Walaupun anak xpakai kasut sekolah lagi teruja gak tengok kesan bila basuh kasut ngan basic H ni. Ye lah tahun depan faid dah sekolah rendah. Wajib lah ibu rendam ngan basic H nak nampak kasut baru macam baru kuar dari kedai. Huhuhu. "


DairyUmmiAdam
"Bekas plastik kalau diisi dengan air teh @ air kopi cepat sangat menyerap hingga berkerak jadinya bekas air. Selama ni diana buat tak kisah je. Bila tahu Basic H ni boleh bersihkan kotoran degil yang dah melekat lama sekalipun, diana tawakal dan cuba. Memang Terbukti."


“Nak mengkilatkan periuk pun boleh...guna ajer basic H ni..tak susah pun.Cuma ambik 2-3 titik lepas tu rendam sekejap dalam 10 minit kemudian sental jer terus....boleh dah buat cermin.Bersilau jer periuk kat rumah nanti....“

Anda berminat? Kini, anda boleh dapatkan produk secara terus dengan klik DISINI. Atau boleh hubungi saya seperti yang tertera dibawah:

  • Add FB saya Calintz Tee untuk chatting secara LIVE dengan saya 
  • Like Fanpage saya Love4Healthy untuk dapatkan UPDATES terkini dan info percuma
  • Call/Sms/Whatsapp/WeChat di no 016-6661370

No comments:

Post a Comment