Monday 9 February 2015

Kalsium Untuk Kesihatan Tulang dan Gigi


Setiap kali saya syorkan produk OsteMatrix kepada kawan-kawan saya, biasanya saya akan dapat feedback seperti berikut:
a) Setiap ahli keluarga kami mesti minum segelas susu lembu setiap pagi
b) Saya dan isteri mesti makan banyak biji badam sewaktu menonton TV
c) Kami suka makan brocolli, terutama nenek dan datuk
d) dan lain-lain...

Dengan feedback ini, saya percaya kebanyakan orang pasti faham kebaikan kalsium dapat menyokong kesihatan tulang dan gigi.

Then i tanya balik, tahukah anda setiap golongan memerlukan dose kalsium yang berlainan? Berapa jumlah kalsium dibekalkan oleh segelas susu? Kita perlu makan 200biji badam sehari supaya boleh dapat 1000mg kalsium...mereka akan senyap untuk beberapa saat & mengeluarkan duit utk mendapatkan OsteMatrix Shaklee.

* Sebiji OsteMatrix Shaklee membekalkan 250mg kalsium. Kita boleh tambah/kurang dose mengikut keperluan kesihatan kita.

More info : SMS/Whatsapp 016-6661370

No comments:

Post a Comment